субота, 31. мај 2014.

sitni kolaci...tacna....

 Slavski kolači u kolažu

Naši đurđevdanski kolači... :) Kolači su naravno moje zaduženje, a ove godine sam se potrudila da na tanjiru bude za svakog po nešto, da budu ukusni, i da budu lepi na oko... ;)

Tu su naravno obavezne Rozen plus od Hat, koje sam uspela da ukrasim preslikačem, tako da su ljudi pored ovih slojeva bili oduševljeni i izgledom, kolač koji definitivno privukao najviše pažnje... :D Hat hvala na savetima :kiss:
Zatim tu je Gocina Kokos fantazija, kolač koji obožavam pa sam ga pretvorila u Bounty štanglice... ;)
Pomoravkine najkusnije Breskvice :) jeste da izgubim čitavu večnost praveći ih, pogotovo ove godine pošto sam ih pravila mini :D ali ja ih mnogo volim i vrede svakog truda! :)
Jekina Šarena orandž pita kao predstavik kolača sa korama :D kolač mi je baš iznenađenje, tako je mekan i ukusan, baš mi je drago što sam ga napravila, mislim da ulazi u standardnu slavsku postavku... ;)
Zbog bake naravno moraju biti i oblatne na tanjiru, a jedina oblatna koja kod mene dolazi u obzir je Merina Šarena ;) po ko zna koji put kod nas... :D
Kolač od maka i oraha je mene oduševio :) za prave ljubitelje maka ;) meni se mnogo dopala ta kombinacija, a kora mi se posebno sviđa!
I tu su Jekine Ledene bombice, doduše modifikovane u Snickers bombice :D kolač koji je oduševio bratovo i moje društvo, samo je bila delema da li više liči na Snickers ili na Sweet... :D
I naravno mamina bajadera, koju svi naši gosti očekuju jer je na slavskom tanjiru odkad ja znam za sebe... :D Samo nikako ne mogu da nagovorim mamu da me posluša za glazuru i da je pravi samo od čokolade i ulja :x uvek pravi tu svoju koja stalno puca i pokida mi sve živce dok sečem kolač...

Нема коментара:

Постави коментар